Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Впровадження конфігурації "Управління виробничим підприємством";
-
Налаштування схем господарських операцій для групи компаній з філіями в різних містах;
-
Пакет звітів по ціноутворенню;
-
Впроваджено підсистему "Давальницька сировина";
-
Транспортна логістика.
Конфігурація: "Управління виробничим підприємством (УВП)".
Вирішені завдання в рамках проекту:
- Документ розрахунку вартості туру;
- Генерація лідів за номером телефону і E-mail;
- Завантаження заявок на відвідування виставок по email;
- Генерація організаторів, виставкових центів, заходів по заявці;
- Розсилки на підставі параметризованих шаблонів;
- Звіти по лідам, дзвінкам, заходам, заявками та інші звіти по туризму;
- Модуль обліку заробітної плати по туризму;
- Модуль планування відправки електронних листів та вихідних дзвінків.
Конфігурація: "Бухгалтерія, редакція 1.2".
Вирішені завдання в рамках проекту:
- Впровадження модуля "Туризм";
- Інтеграція з програмним забезпеченням Авіабілети і жд (Amadeus, УЗД);
- Управління доступом;
-
Автоматизований облік статусів оплат в платіжних документах;
-
Ведення обліку.
Конфігурація: "Управління торговим підприємством (УТП)" + "Модуль Туризм".
Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Впровадження обробки "Синхронізація товарів з картинками";
-
Ціноутворення.
Конфігурація: "Управління торгівлею, редакція 3.0".
Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Портфель доставок;
-
Планування виробництва;
-
Вивантаження залишків на сайт.
Конфігурація: "Управління виробничим підприємством (УВП)".
Проект з супроводу облікових систем в страховій компанії "Провідна" тривав 3 роки, з липня 2020 року по серпень 2023 року.
Супроводжувані облікові системи:
Супроводжувані облікові системи:
- ДМС (Добровільний медичний супровід);
- Фінансова база (бухгалтерський облік).
Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Організовано роботу із замовленнями покупців, налаштований складської і товарний обліки;
-
Організована повністю автоматичне завантаження прайс-листів постачальників і залишків товарів у постачальників;
-
Автоматизирована транспортная логистика;
-
Интеграция с сайтом на "Битрикс24";
-
Работи по підтримці сайта;
-
Впроваджена конфігурація CRM 1.4 від Рарус;
-
Виконана інтеграція с віртуальною АТС "Binotel";
-
Автоматизований процес управління лідами;
-
Налаштована SMS-розсилка контрагентам при зміні статусів документів;
-
Налаштування Email-розсилки;
-
Автоматизований розрахунок управлінської зарплати.
Конфігурація: "Управління торговим підприємством (УТП)" + "СРМ 1.4 від компанії" Рарус"".
Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Впровадження CRM;
-
Ціноутворення. Прайс-листи постачальників і залишки товарів у постачальників;
-
Транспортна логістика;
-
Інтеграція з сайтом. Роботи на стороні сайту;
-
Ведення обліку.
Конфігурація: "Управління торгівлею (УТ)" + "СРМ 1.4 від компанії" Рарус"".
Вирішені завдання в рамках проекту:
-
Впровадження CRM;
- Впровадження конфігурації "Керування транспортним підприємством. АТП від Рарус"
-
Впроваджена підсистема "Бюджетування і планування";
- Налаштування схем господарських операцій для групи компаній з філіями в різних містах.
- Пакет звітів по ціноутворенню;
- Впроваджена підсистема "Давальницька сировина";
- Класифікація товарів за важливістю. АВС-класифікація товарів.
Впровадження CRM;
Впроваджена підсистема "Бюджетування і планування";
Конфігурація: "Управління торговим підприємством (УТП)".
Інтеграція з Бінотел, SMS розсилка, автоматичне формування заявок із сайту, статуси у заявках на ремонт та наряд-замовленнях.
Інтеграція телефонії "Бінотел" з "Альфа-Авто, редакція 5" та інші завдання на мережі СТО у Дніпрі.
У замовника 4 станцій технічного обслуговування, які працюють у єдиній базі даних "Альфа-Авто, редакція 5".
- Інтеграція з віртуальною АТС "Бінотел";
- Автоматична розсилка SMS по подіях в обліковій системі, розсилка в "Viber";
- Автоматизація обдзвону клієнтів за складеними списками;
- Інтеграція з каталогом "ДАІ"/"МРЕО";
Інтеграція "Альфа-Авто, редакція 5" з віртуальною АТС "Бінотел".