"АВТОГРУП". Реалізація додаткових сервісів в обліковій системі "Альфа-Авто"
Реалізовані задачі у рамках проекту:
1. Інтеграція "Альфа-Авто" з віртуальною АТС "Бінотел".
- Реалізація стандартного функціоналу (вихідні дзвінки, завантаження історії дзвінків, синхронізація контрагентів, пропущені дзвінки);
- Автоматичне підняття картки клієнта при вхідному дзвінку.
- Організація аналітики по підрозділам для дзвінків, пропущених дзвінків, лідів.
2. Організація автоматичної розсилки SMS-повідомлень за подіями у базі даних "Альфа-Авто" Відправка SMS-повідомлень до «Вайбер».
3. Автоматизація обдзвону клієнтів за складеними списками.
Додаткові налаштування в документі "Телемаркетинг", конфігурації "Альфа-Авто, редакція 6":
- Організація вихідних дзвінків з документа "Телемаркетинг". Фіксація статусу дзвінка – відбувся / ні;
- Фіксується посилання на запис розмови;
- Можливість описати суть розмови по кожному дзвінку.
4. Інтеграція з каталогом «ДАІ»/»МРЕО» , що дозволило організувати:
- організація автоматичного заповнення даних автомобіля в "Альфа-Авто" даними з каталогу baza-gai.com.ua ;
- автоматичне наповнення довідника «Моделі автомобілів» в "Альфа-Авто".
5. Ряд інших задач щодо додаткового налаштування "Альфа-Авто".
Вдячні менеджменту компанії "Автогруп" за надану можливість попрацювати в їхній чудовій команді досвідчених фахівців з автоматизації авто-бізнесу. Ми отримали чудовий досвід і плануємо далі розвивати напрямок автоматизації авто-сервісного бізнесу..
Проект тривав 5 місяців, було задіяно 3 спеціалісти з нашого боку.
Вид обліку:
Управлінський облік
Напрямок автоматизації: Транспортна логістика
Галузь: СТО, продаж запчастин і автомобілів
Типові продукти: Альфа-Авто, редакція 6
Напрямок автоматизації: Транспортна логістика
Галузь: СТО, продаж запчастин і автомобілів
Типові продукти: Альфа-Авто, редакція 6