Our advantages

Work experience: over 22 years

More than 18,500 tasks and 450 large-scale projects were completed

A team of experienced specialists with more than 10 years of work experience

Over the years, we have established partnerships with more than 2,500 clients

Our clients

Арма Моторс
Автогрупп 3С
Автомотив Сервис
ENSURIA OPERATIONS Украина
Группа компаний «Атмосфера»
Компания BTL
Компанія «Універсум Клінік»
Металлоцентр Викар
Приватне акціонерне товариство «Страхова Група «ТАС»
Склад Плюс
Страховая компания "Провидна"
Бест Лизинг
Генстар
УкрШина
Вельтум
Сервис здоровья+ , Ассистирующая компания

View all clients

Main directions of automation

CRM. Business-processes

  • Organization of work in BAS on tasks, replacing phone calls between employees with tasks;
  • The manager sees a list of active business processes, employees see tasks and their business processes.
  • A graphic diagram of a business process, automatic task formation for users, a visual representation of what stage the business process is at;
  • Setting deadlines for tasks and monitoring their implementation.
  • Sales funnel for all stages of business processes - ideally helps to identify problems, at what stage are constant delays, where are tasks accumulating and additional resources are required.

Virtual ATC Integration

  • Opportunity to call from a customer’s card to BAS.
  • Opening a customer card with an active phone call.
  • Conversation history in the client’s card, the ability to listen.
  • Synchronization of BAS clients with virtual ATC clients, regular uploading of new and changed clients to virtual ATC.
  • The visual state of internal telephone lines is who is On-Line, who is talking, who is Off-Line. Ability to transfer a call to another user.

Organization of SMS or E-mail mailings

Sending SMS messages from the configurations of the "BAS" line (or "UTP", "UPP", "UT 2.3", "UNF", "AlfaAvto" and any others).

  • Sending SMS to counterparties, contact persons, users - manual sending, sending to a group of counterparties;
  • Automatic SMS sending when documents are changed according to specified templates;
  • Sending SMS to "Viber" with pictures, with attached files;
  • Sending SMS through any providers: “Turbo SMS”, “Start Mobile”, “SoftLine Mobile Systems” and others.
We perform integrations regularly, more than 200 integrations in 9 years, we have many additional customized services for automation of mailing..

Transport logistics

  • Organization of transportation of goods to customers and transportation of goods from suppliers.
  • Formation of route sheets for drivers.
  • Schedule and delivery plan.
  • Control of time spent on transportation.
  • TTN document.

Assistant companies


Full automation of assistance companies in the areas of:
  • Medical assistant;
  • Technical assistance.

Integration with document management services (Vchasno, Comarch).

  • Workflow with retail chains: Metro, Bill, Epicenter, Fora, Silpo and others.
  • Workflow with Rozetka.ua.

Integration with cloud-based CRM

Exchange with cloud CRM "SalesDrive" (or "Bitrix24").

Exchange functionality:

  • Loading transactions from CRM to the BAS database (or "UTP", "UPP", "UT 2.3") in real time;
  • Two-way exchange of order statuses between CRM and BAS;
  • Automatic creation of counterparties on the BAS side when loading a deal from CPM;
  • Unloading goods and balances, taking into account reserves, from BAS to CPM;
  • Loading additional characteristics of transactions into BAS from CPM: delivery method, source of information, sales channel, etc.

Medical companies


Full automation of medical clinics:

  • Automation of patient records, doctors, hospital;
  • Clinic administrator workplace.

Reviews

Insurance company "Providna"

СК "Провидна" искренне благодарит ООО "Энсити" за плодотворное сотрудничество в рамках поддержки учетных систем медицинского ассистанса и бухгалтерского учета. 
Наше сотрудничество началось в середине 2020 года, и за эти три года ваши услуги всегда отвечали нашим требованиям и способствовали положительному развитию нашей компании. 
Выражаем искреннюю благодарность за этот опыт сотрудничества.

Garant-ASSISTANCE LLC

ООО "NCT" сотрудничает с ООО "Гарант-Ассистанс» в рамках сопровождения медицинского, технического ассистанса и бухгалтерского учета с начала 2005 года.
За более чем восемь лет совместной работы ООО "NCT" зарекомендовал себя как надежного партнера, предоставляющего услуги высокого уровня качества.
Услуги, предоставляемые в рамках сопровождения медицинского, технического ассистанса и бухгалтерского учета соответствуют уровню требований ООО "Гарант-Ассистанс" по качеству и оперативности их предоставления.
Руководство компании выражает свою искреннюю благодарность за сотрудничество и надеется, что вместе мы сможем обеспечить и поддерживать постоянный позитивное развитие в данном направлении.

PAT INSURANCE GROUP "TAС"

Руководство страховой группы «ТАС» выражает Вам благодарность за плодотворное сотрудничество и создание современной мощной системы автоматизации оперативного учета центра урегулирования убытков, которая используется в Управлении личного страхования.

Высокий профессиональный уровень создания и широкие функциональные возможности системы были отдельно отмечены специалистами всех подразделений нашей компании. Благодаря реализации данного программного продукта Компания оптимизировала свои бизнес-процессы по сопровождению и обслуживанию застрахованных лиц и при работе с партнерами.

Отдельно хотим отметить высокий профессиональный уровень и выразить благодарность за сотрудничество, постоянное сопровождение работы с системой, оперативное реагирование на заявки по совершенствованию системы и проведение обучения пользователей.

Во время совместной работы специалисты "NCT" продемонстрировали ориентированность компании на клиента и результат, значительный опыт по разработке и внедрению современного программного обеспечения, компетентность в организационных и технических вопросах.