"АВТОГРУП". Реалізація додаткових сервісів в обліковій системі "Альфа-Авто"

"АВТОГРУП". Реалізація додаткових сервісів в обліковій системі "Альфа-Авто"

Реалізовані задачі у рамках проекту:


1. Інтеграція "Альфа-Авто" з віртуальною АТС "Бінотел". 
  • Реалізація стандартного функціоналу (вихідні дзвінки, завантаження історії дзвінків, синхронізація контрагентів, пропущені дзвінки);
  • Автоматичне підняття картки клієнта при вхідному дзвінку.
  • Організація аналітики по підрозділам для дзвінків, пропущених дзвінків, лідів.
2. Організація автоматичної розсилки SMS-повідомлень за подіями у базі даних "Альфа-Авто"  Відправка SMS-повідомлень до «Вайбер».

3. Автоматизація обдзвону клієнтів за складеними списками.

Додаткові налаштування в документі "Телемаркетинг", конфігурації "Альфа-Авто, редакція 6":

  • Організація вихідних дзвінків з документа "Телемаркетинг". Фіксація статусу дзвінка – відбувся / ні;
  • Фіксується посилання на запис розмови;
  • Можливість описати суть розмови по кожному дзвінку.


4. Інтеграція з каталогом «ДАІ»/»МРЕО» , що дозволило організувати:

  • організація автоматичного заповнення даних автомобіля в "Альфа-Авто" даними з каталогу baza-gai.com.ua ;
  • автоматичне наповнення довідника «Моделі автомобілів» в "Альфа-Авто".
5. Ряд інших задач щодо додаткового налаштування "Альфа-Авто".


Вдячні менеджменту компанії "Автогруп" за надану можливість попрацювати в їхній чудовій команді досвідчених фахівців з автоматизації авто-бізнесу. Ми отримали чудовий досвід і плануємо далі розвивати напрямок автоматизації авто-сервісного бізнесу..

Проект тривав 5 місяців, було задіяно 3 спеціалісти з нашого боку.




 


Вид облікуУправлінський облік
Напрямок автоматизаціїТранспортна логістика
ГалузьСТО, продаж запчастин і автомобілів
Типові продуктиАльфа-Авто, редакція 6

Повернення до списку