ІТС Підтримка

ІТС Підтримка

0 грн.

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

ІТС ПРОФ
ІТС Техно
ІТС РЕТРО
Сервіс здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
Електронний документообіг "FREDO ДокМен"
Сервіс "Пактум.Контрагент" для автоматизованого заповнення карток контрагентів
RDI Service


Інформаційно-техноголічний супровід ПРОФ


Основний вид супроводу користувачів програмних продуктів BAS Бухгалтерія, UA-Бюджет та багато іншого. ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами, а саме:
  • Доступ до онлайн-сервісу "Оновлення програм" повний доступ до онлайн-бази сервісу "ІТС";
  • Доступ до онлайн-сервісу "лінія консультацій"";
  • Доступ до онлайн-сервісу "RDI SERVICE";
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO звіт" для юридичних осіб;
  • Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен";
  • Доступ до онлайн-сервісу "консультації аудитора" (12 консультацій);
  • Сервіс "ЛЕКТОРІЙ" (очне відвідування, ОНЛАЙН ДОСТУП, перегляд відеозаписів).
Нерегулярний супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів "1С:Підприємства", а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності.
Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов'язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.
Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО "FREDO Звіт") використовуються стандартні ціни
Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ.

Вартість "ІТС ПРОФ" наведено у таблиці:

 Вид договору ІТС                                       Договір          Ціна 
     
 Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ    
   24 міс.       23760.00   
   12 міс.       11880.00
     6 міс.         6480.00
     3 міс.         3600.00
     1 міс.         1800.00
   пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4          6960.00



 Придбаний
   договір ІТС 
   Тривалість попереднього договору ІТС          
   24, 12 міс.
 або пільговий 8+4
   6 міс.           3 міс.
 (в т.ч. пільговий) 
      1 міс.   
         
         Ціна:      
         
 ІТС ПРОФ на 12 міс.        10440.00      11160.00            11520.00      11760.00
 ІТС ПРОФ на 6 міс.          5760.00        6120.00              6300.00        6420.00
 ІТС ПРОФ на 3 міс.          3240.00        3420.00              3510.00        3570.00
 ІТС ПРОФ на 1 міс.          1680.00        1740.00              1770.00        1788.00



Інформаційно-техноголічний супровід ТЕХНО

Склад сервісів у тарифному пакеті "ІТС ТЕХНО":
  • Доступ до онлайн-сервісу "оновлення програм";
  • Доступ до онлайн документації з продуктів для автоматизації бізнесу (в онлайн-базі сервісу "ІС ІТС").

   

Вартість "ІТС.Техно" наведена в таблиці:

 Вид договору ІТС                                      Договір          Ціна 
     
 Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ТЕХНО
 
   12 міс.         7920.00
     6 міс.         4680.00



Інформаційно-техноголічний супровід Ретро

Програма «Управління торговим підприємством» і «Управління виробничим підприємством» відноситься до програм попереднього покоління, що вимагає додаткових ресурсів для підтримки та випуску актуальних оновлень вчасно. Тому розробник з 01.07.2021 переводить її на підтримку за рівнем РЕТРО.
З 01 липня 2021 року технічна підтримка програмних продуктів УТП та УВП проводиться тільки при наявності діючого ІТС Ретро.
"ІТС Ретро" включає всі сервіси "ІТС ПРОФ":

  • доступ до онлайн-сервісу "Оновлення програм" для програм, які підтримуються за "ІТС Ретро";
  • повний доступ до онлайн-бази сервісу "Інформаційна система ІТС";
  • доступ до онлайн-сервісу "Лінія консультацій";
  • доступ до онлайн-сервісу "RDI Service";
  • доступ до онлайн-сервісу "FREDO Отчет" для юридичних осіб;
  • доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМэн";
  • доступ до онлайн-сервісу "Консультації аудитора" (12 консультацій);
  • сервіс "Лекторій" (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).

Вартість "ІТС Ретро" наведена у таблиці:


 

Вид договору  Роздрібна ціна, грн. без ПДВ 
   
 "ІТС Ретро" 1-ої категорії на 12 міс.                                                16740.00
 "ІТС Ретро" 2-ої категорії на 12 міс.                                        21600.00
 "ІТС Ретро" 3-ої категорії на 12 міс.                                        31320.00
 "ІТС Ретро" 4-ої категорії на 12 міс.                                        41040.00



Сервіс здачі електронної звітності "FREDO Звіт"

Новий сервіс "FREDO Звіт" інтегрований з системними програмами подачі бухгалтерської звітності в електронному варіанті в державні фіскальні служби та інші контролюючі органи. Надійно забезпечений захистом конфіденційних інформаційних даних, корелює обмін документацією між контрагентами, повністю виключаючи несанкціонований доступ і внесення виправлень.

Для використання "FREDO Звіт" обов'язковою умовою є наявність необхідних сертифікатів і електронних ключів. Сервіс функціонує цілодобово в режимі 24/7 навіть у святкові дні та у вихідні. Для оптимізації роботи немає необхідності в заміні або відновленні всього програмного забезпечення на підприємстві, досить за доступною ціною купити "FREDO Звіт", який підтримується всіма типовими програмами ленійки "1С:Підприємство".


FREDO Звіт: переваги нового сервісу:
  • розширений пакет регламентованих звітів для пенсійного фонду, статистики та податкових служб;
  • оцифрована печатка і підпис відповідних посадових осіб на документах;
  • перевірка на правильність заповнення в автоматичному режимі;
  • пряма відправка без необхідності створення проміжних файлів;
  • зашифровка і конфіденційність при пересиланні;
  • наявність зворотного зв'язку (квитанція про отримання);
  • вільний доступ до бази ДПАУ для контролю стану платника ПДВ;
  • можливість роздруківки або збереження на електронні носії.

Електронний документообіг "FREDO ДокМен"


  • обмін будь-якими електронними документами між контрагентами;
  • обмін між контрагентами будь-якими документами;
  • пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS ERP, UA-Бюджет, 1С:Підприємство) для обміну між контрагентами рахунком-фактурою, товарною накладною, актом виконаних робіт;
  • робота з ЕЦП основних АЦСК, в тому числі з безкоштовними ключами ЕЦП від ДФС;
  • надійність та автентичність документа – документ шифрується і підписується ЕЦП;
  • економія коштів та підвищення ефективності бізнес-процесів.



Вартість "FREDO. Звіт" і "FREDO ДокМен" наведена у таблиці:


 Вигляд доступу до онлайн-сервісу       Ціна
   
 Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.       3600.00
 Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи
  (додаткове підключення) на 1 міс. 
    300.00
 Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.   1440.00
 Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО
  (додаткове підключення) на 1 міс.
    120.00
 Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи
  (додаткове підключення) на 1 міс.
    240.00
 Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО
  (додаткове підключення) на 1 міс.
      36.00
 Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен"
(додаткове підключення) на 1 міс.
      99.00


Сервіс "Пактум.Контрагент" для автоматизованого заповнення карток контрагентів


Сервіс Пактум.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.
Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості:
  • автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
  • заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Переваги
Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань. Можливість натисканням однієї кнопки:
  • створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій;
  • виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків вказівки невірних реквізитів в документах;
  • доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом.
Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).


Вартість "Пактум.Контрагент" наведена у таблиці:


 Назва сервісу   Рекомендованная
 роздрібна ціна, грн. без ПДВ 
   
 Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.       3600.00
 Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.       2400.00
 Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.         720.00

Сервіс «Пактум.Контрагент» діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  1. Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток;
  2. Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток;
  3. Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.


RDI SERVICE - новий нормативно-довідковий інформаційний сервіс ІТС


Сервіс ІТС "RDI Service" дозволяє автоматично оновлювати типові прикладні рішення:

  • регламентовану інформацію про ставки податків та зборів;
  • індекси інфляції;
  • курси валют;
  • класифікатор банків;
  • класифікатор професій;
  • класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України);
  • класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
  • класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
  • класифікатор підстав звільнення за КЗПП.

 Також "RDI Service" дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:

  • терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
  • новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу "Інформаційна система ІТС".

Для отримання доступу до сервісу "RDI Service" необхідно:
  1. самостійно або за допомогою обслуговуючої компанії провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС
  2. мати діючий договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий).

Для користувачів, що мають діючий договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий) сервіс ІТС "RDI Service" надається безкоштовно з моменту запуску сервісу до закінчення поточного договору ІТС ПРОФ.


Вартість "RDI Service" наведена у таблиці:


 Вид доступу до онлайн-сервісу        Ціна
   
 Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.        864.00



Компанія "ЕНСІТІ"
www.nct.ua
info@nct.ua