BAS Комплексне управління підприємством
Продукт "BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
Особливості та функціональні можливості
Програма «BAS Комплексне управління підприємством» підходить для використання в малому, середньому або великому бізнесі. Вона призначена для автоматизації та адміністрування різних аспектів роботи підприємства. Впровадження такої системи можливо в компаніях, що займаються торгівлею або, наприклад, виробництвом будівельних матеріалів.
Після початку експлуатації програмний продукт дозволить істотно полегшити управління підприємством. З його допомогою можна автоматизувати практично всі напрямки діяльності підприємства, включаючи:
- розподіл коштів і аналіз фінансових результатів;
- контроль витрат і планування бюджету;
- управління персоналом;
- розрахунок собівартості готової продукції;
- управління продажами і відстеження залишків товару на складі;
- контроль виконання клієнтських замовлень.
Також, за допомогою програмного продукту, здійснюється автоматизація обліку госпдіяльності, формування проводок, внутрішнього документообігу.
IT-система розроблена на основі Business Automation Framework. Програма для автоматизації підприємства має кілька переваг. У їх числі - висока продуктивність, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і широкі функціональні можливості системи.
Управління фінансами в BAS КУП
Підсистема призначена для управління всіма грошовими коштами компанії (готівкою і безготівковими).
У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання грошових коштів, контролюється виконання платежів за заявками.
Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком по еквайрингової операціями.
У модулі передбачена можливість контролю фінансових результатів компанії, її прибутки і збитків. Облік ведеться, виходячи з напрямків діяльності підприємства. Наприклад, за асортиментом або по точках продажів.
Ці інструменти дозволяють проаналізувати ефективність компанії, оптимізувати її і розвивати бізнес в правильному напрямку.
Основні інновації рішення:
- Облік кредитів, депозитів і позик.
- Еквайринг (платіжні картки).
- Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
- Маршрути узгодження заявок.
- Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
- Інвентаризація кас і банківських рахунків.
- Аналітична звітність по руху грошових коштів.
Бюджетування в BAS КУП
Комплексне управління бізнесом передбачає автоматизацію всіх бізнес-процесів, включаючи бюджетування. У програмному продукті на платформі BAS для цієї мети передбачено окремий модуль. Він дозволяє налаштовувати легко структуру бюджету, розшифровувати вихідні дані розрахунків. Для кожної бюджетної статті в модулі передбачено до 6 варіантів аналітики.
У продукті реалізовані різні засоби для автоматичного розрахунку витрат, широкі можливості налаштування бюджету.
Основні інновації рішення BAS КУП:
- Налаштовуються види бюджетів і розширена аналітика.
- Моделювання сценаріїв.
- Підтримка декількох валют.
- Табличні форми введення і коригування.
- Економічний прогноз.
- Аналіз досягнення планових показників.
- Розширений фінансовий аналіз.
Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства
У BAS КУП реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу.
Основні інновації рішення:
- Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
- Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
- Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
- Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
- Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
Регламентований облік
Продукт містить весь необхідний інструментарій для для повної автоматизації податкового та бухобліку. У ньому передбачена підготовка обов'язкових звітів (реалізований стандартний набір).
Ця підсистема дасть можливість обробляти відомості про проводки, оборотах рахунків, надлишки товару.
Основні інновації рішення BAS КУП:
- Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
- Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
- Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
- Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
- Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати в BAS КУП
Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- робота з персональними даними співробітників;
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
- організація роботи зі штатним розкладом;
- робота з договорами підряду;
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
- розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів;
- використання показників ефективності діяльності організації і конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю;
- розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами;
- нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі;
- проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
- отримання уніфікованих звітних форм;
- вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці;
- формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої.
Основні інновації рішення:
- Аналіз ефективності управління персоналом.
- Розрахунок зарплати за даними вироблення співробітників.
- Комплекс розрахунків з персоналом.
- Гнучкі можливості відображення зарплати в фінансовому і регламентованому обліку.
- Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
- Аналіз фонду оплати праці.
- Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
- Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
Управління виробництвом
Ця підсистема на порядок спрощує управління процесом виготовлення продукції. Модуль дозволяє створювати плани виробництва з обраним сценарієм, а також:
- формувати запити на покупку матеріалів;
- контролювати їх передачу у виробництво;
- враховувати обсяг готових виробів.
За допомогою модуля розраховується і потреба в ресурсах (матеріальних, трудових). Ця інформація використовується при формуванні собівартості готового виробу.
Управління витратами і розрахунок собівартості
У програмі є функціонал для контролю матеріальних потоків. За допомогою модуля враховуються всі фактичні витрати підприємства, розраховуються витрати по всіх напрямах діяльності.
Підсистема управління витратами забезпечує:
- облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі;
- оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
- облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
- різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
- розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
- надання даних про структуру собівартості випуску;
Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Даний аналіз істотно підвищує наочність і контроль обгрунтованості виконаного розрахунку собівартості.
Основні інновації BAS КУП:
- Роздільний облік витрат за видами діяльності.
- Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
- Розподіл витрат за напрямками діяльності.
- Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
- Покращений майстер закриття місяця.
Управління продажами в BAS КУП
Модуль дозволяє організувати «воронку продажів» і автоматизувати процес укладання угод. Реалізовано функціонал для формування прайсів, комерційних пропозицій, графіків оплати замовлень. Також передбачена можливість оцінки прогнозу продажів і ряд інших функцій.
Основні інновації рішення:
- Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
- Воронка продажів.
- Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
- Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
- Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
- Самообслуговування клієнтів.
- Управління торговими представниками.
- Моніторинг стану процесів продажів.
- Планування використання автотранспорту.
- Вероятностная оцінка прогнозу продажів.
- Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
- Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
- Інвентаризація взаєморозрахунків.
- Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
- Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.
Управління взаємовідносинами з клієнтами
Підсистема полегшує роботу з клієнтами і дозволяє сформувати оптимальну стратегію співпраці з партнерами. За допомогою модуля можна вести картку клієнта, моніторити всі зроблені угоди і створювати карту лояльності.
Також є можливість порівняльного аналізу показників роботи різних менеджерів.
Основні інновації рішення:
- Формування стратегії відносин з партнерами.
- Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
- Досьє клієнта, партнера.
- Карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
- Претензійна робота.
- Моніторинг виконання угод.
- BCG-аналіз.
- Розширений аналіз показників роботи менеджерів.
Управління закупівлями
BAS КУП забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Функціонал підсистеми включає:
- оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- реєстрацію і аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
- підтримку різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на комісію;
- оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
- аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах;
- наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
- аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
- планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
- підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них;
- складання графіків поставок і графіків платежів.
Основні інновації рішення:
- Управління закупівельною діяльністю.
- Бізнес-процеси складних закупівель.
- Контроль умов поставок.
- Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
- Формування повної вартості придбання ТМЦ.
- Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.
Управління складом і запасами
Реалізована схема ордерного обліку складу. Враховуються всі операції з відвантаження, надходження або зберігання готових виробів. Складські ордера виписуються строго на основі накладних, замовлень, електронних розпоряджень або інших документів.
Також в модулі реалізовано адресне зберігання товарів. Програма дозволяє вести залишки продукції в розрізі «місць зберігання» (стелажів, полиць, осередків). Управління розкладкою товару, переміщенням продукції і її збором здійснюється системою автоматично. При розміщенні товару програма знаходить оптимальне місце згідно закладеним алгоритмам.
Модуль дозволяє проводити багатокроковому інвентаризацію продукції. Вона включає формування наказів і розпоряджень на перерахунок залишків, відображення нестач, формування звітів.
За допомогою цієї підсистеми автоматизується і процес доставки продукції. Причому враховується як внутрішнє переміщення на складах, так і відправка замовлень клієнтам.
Основні інновації рішення:
- Складна ієрархічна структура складів.
- Управління адресним складом.
- Відокремлений облік по замовленнях - резервування потре.
- Облік багатооборотної тари.
- Управління інвентаризацією товарів.
- Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
- Розрахунок прогнозованого попиту.
- Товари на складах за термінами придатності.
- Управління доставкою.
- Товарний календар.
Продукти BAS