Скорочення часу обслуговування клієнтів за рахунок використання налагоджених процесів програми.
Оптимізація основних бізнес-процесів компанії автобізнесу.
Надання об'єктивної інформації про діяльність компанії.
Захист комерційної інформації, розмежування користувачів за рівнем доступу до інформації.
Доступ до будь-якої інформації відбувається в один «клік».
Облік діяльності всіх підрозділів компанії ведеться в єдиній базі (продажу автозапчастин, автосервіс, фінанси, маркетинг).
Автоматизація основних бізнес-процесів дозволяє уникнути зловживань і помилок персоналу.
Все під контролем - аналітична звітність в усіх напрямках (автомобілі, запчастини, замовлення, фінанси, автосервіс, маркетинг).
Інтеграція з іншими системами дозволяє завантажувати інформацію з каталогів запчастин, авторабот і колеровки.
Система розроблена на платформі «1С:Підприємство», яка забезпечує ефективну роботу і надійне зберігання інформації.
Програма працює стабільно з будь-якою кількістю користувачів.
продаж автомобіля клієнтові з оформленням пакету документів;
передпродажна підготовка автомобілів (доукомплектация);
резервування автомобілів для клієнта;
передоплата на замовлення клієнта на автомобіль;
замовлення автомобіля у постачальника;
покупка автомобілів у власність або на відповідальне зберігання;
покупка нових і старих автомобілів;
контроль сервісних кампаній.
облік запасних частин по вживаності;
для кожного автомобіля ведеться своя картка з історією ремонтів;
попередній запис на ремонт по цехам або майстрам;
контроль виконання ремонту;
попередня калькуляція ремонту;
оформлення повного пакету документів по замовлення-наряду;
оформлення замовлення-наряду з урахуванням робіт і запчастин, облік відсотка участі майстрів в роботах.
оптові, роздрібні, комісійні продажу;
ергономічний інтерфейс касира;
різні варіанти установки цін;
контроль попиту покупців на підставі замовлень клієнтів;
облік в різних одиницях вимірювання (автоматичний перерахунок).
можливість завантаження файлів різних форматів;
підключення зовнішніх прайс-листів постачальників для зберігання в базі;
завантаження даних з MicroCat;
завантаження даних з програм: Silver-Dat, Audatex, AutoData, автонормамі, AutoSoft.
перегляд історії по клієнту або автомобілю;
резервування запчастин;
замовлення відсутніх запчастин, заявка на видачу запчастин зі складу;
підбір пов'язаних робіт (робота + запчастини);
субпідрядні роботи;
автоматичний розподіл вироблення механікам від суми робіт і відсотка участі;
відображення стану роботи.
переміщення товарів;
списання товарів;
інвентаризація;
пересортиця;
комплектація і разукомплектация;
видача у виробництво і повернення з виробництва;
товарний звіт;
звіт по незавершеному виробництву;
аналіз неліквідів запчастин.
компанія може складатися з декількох організацій;
окремий комплект звітності для кожної організації.
аналіз потреби в номенклатурі;
резервування товарів;
реєстрація втраченого попиту;
формування замовлень постачальникам.
фіскальні реєстратори;
авторизатор платежів;
дисплеї покупця;
сканери штрих-кодів;
ваги;
зчитувачі магнітних карт;
термінали збору даних та ін.
товарні звіти;
залишки і обороти товарів;
звіт про продажі;
аналіз складських запасів;
стан замовлень покупців;
зведена відомість по замовленням-нарядам;
звіт про прихід автомобілів.
Облік діяльності всіх підрозділів компанії в одному інформаційному просторі (продажу автомобілей, автосервіс, запчастини, фінанси, маркетинг);
Продумані механізми взаємодії підсистем програми;
Налагоджені і надійні процеси роботи автосервісу, продажу запчастин та автомобілей;
Механізм надання прав до інформації зводить до мінімуму можливості помилок і зловживань персоналу;
Вивантаження документів і інформації про клієнтів в програму «Бухгалтерія для України»;
Ведення обліку фактичного часу, витраченого персоналом на виконання ремонтних робіт по замовленням-нарядам, за допомогою доповнення Додаток «Альфа-Авто: Облік робочого часу».
При необхідності можна доопрацювати програму як силами залучених програмістів, так і власними силами.