Загальні питання по інтеграції облікової системи з віртуальною АТС "Бінотел" для конфігурацій на керованих формах (Малий бізнес, КУП, ЕРП, УТ 3, УНФ, СRM 3.0, Бухгалтерія). Вирішення проблем
25.04.2018

Загальні питання по інтеграції облікової системи з віртуальною АТС "Бінотел" для конфігурацій на керованих формах (Малий бізнес, КУП, ЕРП, УТ 3, УНФ, СRM 3.0, Бухгалтерія). Вирішення проблем

Список можливих помилок


  1. При спробі виконати вихідний дзвінок виникає помилка: «Помилка: 150, Can't call to the ext».
  2. При натисканні комбінації клавіш ("Ctrl + Q", "Ctrl + 1" або інша, певна в модулі "Інтеграція з Віртуальною АТС") не відкривається картка контрагента або нова подія "Телефонний дзвінок" або нове замовлення покупця, в залежності від налаштувань на панелі "Віртуальна АТС".
  3. Якщо будь-яке регламентне завдання виконується більше 10 разів з помилкою, то весь модуль «Інтеграція з Бінотел» відключається, що дозволяє уникнути зависання облікової системи, якщо немає Інтернету або зв'язку з «Бінотел».
  4. При спробі виконати синхронізацію користувачів облікової системи з Бінотел виникає помилка: "Access denied. Your ip is ..."
  5. Перестали в облікову систему автоматично надходити події "Телефонні дзвінки" за регламентними завданнями.
  6. Не пропадає запис про пропущений виклик зі списку пропущених дзвінків.
  7. Як виключити завантаження дзвінків (вхідних/вихідних) по певним внутрішнім телефонним лініям, щоб дзвінки не завантажувалися по зазначеними внутрішніх лініях в облікову систему.
  8. Як замінити відповідального менеджера в картці контрагента.
  9. Як додати користувачеві кілька внутрішніх ліній на віртуальній АТС.


Рішення, перерахованих вище, помилок.



1. Питання:  

При спробі виконати вихідний дзвінок з облікової системи виникає помилка: «Помилка: 150, Can't call to the ext».


ошибка 150 управл формы.jpg
Мал. 1. Копія єкрану з помилкою «150, Can't call to the ext»

Відповідь:


Повідомлення трактується: "Не можу виконати дзвінок на зовнішній пристрій. Зовнішній пристрій« Телефон »не виявлено".

Є три варіанти виникнення даної помилки:

  1. Найпростіший: Не встановлений програмний телефон на комп'ютері користувача чи немає фізичної трубки телефону.

  2. Внутрішній телефон, заданий в картці користувача (мал.3), не відповідає внутрішньому телефону на програмному телефоні (мал.4) або фізичної трубці телефону.

  3. Дзвінок виконаний з облікової системи, програмний телефон або фізична трубка телефону дзвонить, але, не взяли трубку телефону.

Мал.2. Меню "Адміністрування" -панель "Налаштування користувачів і прав" -довідник "Користувачі".

внутр управл.jpg
Мал. 3. Внутрішній номер користувача в картці "Користувач" в обліковій системі.


Screenshot_7.jpg
Мал. 4. Список настройки внутрішніх ліній на програмному телефоні «eyeBeam». (Щоб отримати список підключених внутрішніх ліній на програмному телефоні, наприклад, в eyeBeam, необхідно на "моніторчик" натиснути правою кнопкою миші і вибрати "SIP Account Settings")

2. Питання:

Якщо кілька разів поспіль з інтервалом менше 10 секунд виконати одну й ту ж саму функцію (наприклад - виконати команду "Отримати інформацію про поточний дзвінок"), то з'являється помилка: «106, Requests are too frequent. You can do this request after ...sec».

 
Мал. 5. Копія єкрану з помилкою «106, Requests are too frequent. You can do this request after ...sec»


Відповідь:

Інтервал між виконанням деяких команд на віртуальній АТС повинен бути не менше 10 секунд. Цей інтервал встановлений оператором віртуальної АТС. Необхідно почекати вказану кількість секунд.



3. Питання:

 

При натисканні комбінації клавіш ("Ctrl + Q", "Ctrl + 1" або інша, певна в модулі "Інтеграція з Віртуальною АТС") не відкривається картка контрагента або нову подію "Телефонний замовлення" або нове замовлення покупця, в залежності від настройки на панелі "Віртуальна АТС".


Відповідь:

Необхідно звірити внутрішній номер телефону в довіднику "Користувачі" (мал.3) і на програмному телефоні (мал.4), швидше за все, вони відрізняються. Після звірки внутрішнього номера телефону, якщо і далі не відкривається: картка контрагента, нову подію (документ "Телефонний дзвінок") або замовлення покупця, необхідно в картці користувача "переввести" (прибрати номер внутрішньої лінії і знову проставити) номер внутрішньої лінії.

4. Питання:

Якщо будь-яке регламентне завдання виконується більше 10 разів з помилкою, то весь модуль «Інтеграція з Бінотел» відключається, що дозволяє уникнути зависання облікової системи, якщо немає Інтернету або зв'язку з «Бінотел».



Відповідь:

Необхідно перейти в основну форму обробки "Віртуальна АТС", в настройках модуля включити прапорець "Використовувати функціонал інтеграції" (мал.5).

Мал.5. Включення використання функціоналу інтеграції. Основна форма обробки "Віртуальна АТС".
    


5. Питання:

При спробі виконати синхронізацію користувачів облікової системи з Бінотел виникає помилка: "Access denied. Your ip is ...".

Відповідь:

Необхідно написати лист в службу підтримки Бінотел, з проханням зареєструвати ip-адреса сервера.


Мал.6. Копія екрану з помилкою "Access denied. Your ip is ...".

6. Питання:

Перестали автоматично надходити події "Телефонні дзвінки" за регламентними завданнями.


Відповідь:

Послідовність виявлення причини неполадки і способи усунення.

1) Перш необхідно перевірити не вимкнено модуль "Інтеграція з Бінотел". Для цього необхідно зайти в налаштування модуля. Налаштування модуля знаходяться в основній обробці, яку можна відкрити, натиснувши кнопку з логотипом "Бінотел". Далі натискаємо кнопку "Налаштування", відкриваємо форму з настройками, мал.7. Якщо прапор "Використовувати функціонал інтеграції" вимкнений, то модуль відключився. Чому модуль може автоматично відключатися . Необхідно включити даний прапор. 


Мал.7. Включення функціоналу інтеграції в налаштуваннях модуля "Інтеграція з Бінотел".
2) Необхідно перевірити роботу регламентних завдань. Для цього необхідно відкрити основний обробіток модуля, натиснувши кнопку з логотипом "Бінотел", перейти на закладку "Регламентні завдання", мал. 8.



Мал.8. Перегляд роботи регламентних завдань в основній формі діалогу обробки "Віртуальная.АТС".

2.1) Якщо регламентні завдання відключені (рожева піктограмка), тоді їх необхідно включити. Для цього необхідно стати курсором на відключене регламентне завдання і виконати його включення, натиснувши на кнопку із зеленим "кружечком".



Мал.9. Включення роботи регламентних завдань в основній формі діалогу обробка "Віртуальная.АТС".

2.2) Якщо регламентне завдання виконується з помилкою (у колонці "Стан" пише "Виконано з помилкою"), то щоб визначити помилку, необхідно відкрити "Журнал реєстрації" і виконати відбір подій за статусом "Помилка". Відкрити журнал реєстрації можна в меню "Адміністрування" - "Підтримка і обслуговування" - "Журнал реєстрації" і виконати відбір подій за статусом "Помилка".



Мал.10. Пошук помилки виконання регламентного завдання в "Журналі реєстрації".


3. Якщо нічого не допомогло, зверніться в службу підтримки компанії ЕНСІТІ, написавши звернення на пошту: s@nct.ua


7. Питання:

Не пропадає запис про пропущений виклик зі списку пропущених дзвінків.

Мал.11. Панель віртуальна АТС, список пропущених дзвінків на закладці "Втрачені дзвінки".

Відповідь:

Необхідно передзвонити клієнтові з облікової системи. За замовчуванням пропущені дзвінки відбираються за поточним користувачеві, якщо очистити поле "відповідальний", то будуть всі пропущені дзвінки.
Для передзвону натискаємо 2 рази на пропущений дзвінок, відкриється форма діалогу "Втрачений дзвінок: Телефонія", де можемо передзвонити (мал.12). Далі, в особистому кабінеті Бінотел перевіряємо пропав чи пропущений дзвінок (мал.13). Якщо після передзвону з облікової системи пропущений дзвінок не пропав зі списку втрачених дзвінків, а в Бінотеле пропущеного немає, необхідно натиснути "Оновити" на закладці "Втрачені дзвінки" (мал.14).

! Важливо: якщо ми телефонуємо клієнту з облікової системи, але клієнт не взяв трубку, пропущений дзвінок не пропаде зі списку пропущених дзвінків.
Якщо ми телефонуємо з облікової системи (клієнт взяв трубку) і в Бінотел телефон йде зі списку пропущених, то і в обліковій системі він пропадає зі списку пропущених.

Мал.12. Форма діалогу "Втрачений дзвінок: Телефонія", виконуємо передзвін клієнту.


Мал.13. Особистий кабінет Бінотел, список пропущених дзвінків.



Мал.14. Кнопка "Оновити" на закладці "Втрачені дзвінки".

8. Питання:

Як виключити завантаження дзвінків (вхідних/вихідних) по певним внутрішнім телефонним лініям, щоб дзвінки не завантажувалися по зазначеними внутрішніх лініях в облікову систему.


Відповідь:

Необхідно в налаштуваннях модуля, основна форма обробки "Віртуальна АТС. Адміністрування", прописати номера внутрішніх ліній по яким не загрожують дзвінки, поле "Список внутрішніх телефонів, за якими не завантажувати дзвінки" (мал.15). Список внутрішніх телефонів задається через кому.

Мал.15. Вказівка ​​номерів телефонів (внутрішніх ліній) в настройках модуля за якими не завантажувати дзвінки.

9. Питання:

Як замінити відповідального менеджера в картці контрагента.


Відповідь:

Переходимо в основну форму обробки "Віртуальна АТС. Адміністрування", закладка "Користувачі, синхронізація". У формі обробки "Співробітники", права частина таблиці "Співробітники Бінотел" у співробітника повинен бути встановлений "ідентифікатор співробітника в IP- телефонії" (мал.16). Якщо у співробітника є запис в цій колонці, виконуємо синхронізацію. Після виконання синхронізації, переходимо до довідника "Контрагенти", відкриваємо картку потрібного контрагента і на закладці "Загальна інформація" міняємо відповідального менеджера (мал.17). 

Не чекаючи виконання регламентного завдання, переходимо в основну форму обробки "Віртуальна АТС. Адміністрування" і на закладці "Синхронізація клієнтів" натискаємо "вивантажити змінених контрагентів" (мал.19). В особистому кабінеті Бінотел, за номером телефону контрагента, перевіряємо змінився чи відповідальний менеджер (мал.20).

Мал.16. Перевірка наявності "ID" співробітника "Бінотел". Вхід для синхронізації співробітника в Бінотел, з користувачем в обліковій системі.



Мал.17. На закладці "Загальна інформація", картки контрагента, можемо замінити відповідального менеджера.



Мал.18. Установка відповідального (основного) менеджера в картці контрагента.



Мал.19. Основна форма обробки "Віртуальна АТС. Адміністрування". Вивантаження змінених контрагентів.



Мал.20. Перевірка закріплення нового відповідального менеджера по контрагенту в особистому кабінеті Бінотел.

10. Питання:

Як додати користувачеві кілька внутрішніх ліній на віртуальній АТС


Відповідь:

У довіднику "Види контактної інформації" робимо відбір по колонці "Вид об'єкта контактної інформації", за значенням "Довідник" Користувачі "".
Додаємо запис з типом "Телефон" і назвою "Внутрішній телефон 2" (мал. 21). Далі, переходимо в картку користувача і на закладці "Адреси, телефони", в поле "Внутрішній телефон 2" проставляємо другу внутрішню лінію (мал. 22). Після проставлення в картці користувача внутрішньої лінії, необхідно перейти в основну форму обробки "Віртуальна АТС. Адміністрування", на закладці "Користувачі, синхронізація" синхронізувати користувача і перевірити надходження дзвінка на додану внутрішню лінію.


Мал.21. Додавання внутрішньої лінії для довідника "Користувачі" в довіднику "Види контактної інформації".


Мал.22. Вказівка в картці користувача внутрішню лінію 2.



Компанія «ЕНСІТІ»
www.nct.ua
info@nct.ua





Повернення до списку