Пошук виконується з реквізиту "CRM_НомерТелефона" в регістрі відомостей "Контактна інформація". В даному реквізиті зберігається номер телефону без роздільників, приклад: 0442289404.
Реквізит присутня в контактній інформації, якщо встановлена "CRM від Рарус 1.4" або використовується наш модуль інтеграції "1С:Підприємство" з "Віртуальної АТС".
Детальніше
1. У журналі довідника "Контрагенти" в списку пошуку об'єктів вибираємо "Налаштувати новий відбір".
Мал.1. Налаштування нового відбору в списку пошуку об'єктів журналу довідника "Контрагенти".
2. У формі обробки "Пошук об'єктів" вказуємо область пошуку:
1) контактна інформація (пошук по контрагенту);
2) контактна інформація контактних осіб контрагентів (пошук по заповнивши контактну форму контрагента)
.
Необхідно позначити поля пошуку, наприклад "Номер телефону". Додаємо додаткове обмеження по полю "CRM_НомерТелефона "по типу порівняння" Містить".

Мал.2. Форма обробки "Пошук об'єктів". Заповнення поля і області пошуку. Вказівка додаткових обмежень.
3. Форма обробки "Пошук об'єктів". Збереження налаштувань пошуку.

Мал. 3. Збереження налаштувань пошуку в формі обробки "Пошук об'єктів".

Мал. 4. Збереження налаштувань пошуку "Номер телефону" по користувачу.
4. Після збереження налаштувань
в журналі довідника "Контрагенти"
доданий новий спосіб відбору "Номер телефону".
Мал. 5. Додано новий спосіб відбору "Номер телефону".
5.У довіднику "Контрагенти", в полі містить вказуємо номер телефону, здійснюється пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.
Мал. 6. Пошук картки контрагента або контактної особи по заданому номеру телефону.