BAS Комплексне управління підприємством
11.05.2021

BAS Комплексне управління підприємством

Продукт "BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
Рішення "BAS Комплексне управління підприємством" буде цікавим для користувачів, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад: "Управління торговим підприємством".

Особливості та функціональні можливості


Програма «BAS Комплексне управління підприємством» підходить для використання в малому, середньому або великому бізнесі. Вона призначена для автоматизації та адміністрування різних аспектів роботи підприємства. Впровадження такої системи можливо в компаніях, що займаються торгівлею або, наприклад, виробництвом будівельних матеріалів.
Після початку експлуатації програмний продукт дозволить істотно полегшити управління підприємством. З його допомогою можна автоматизувати практично всі напрямки діяльності підприємства, включаючи:
  • розподіл коштів і аналіз фінансових результатів;
  • контроль витрат і планування бюджету;
  • управління персоналом;
  • розрахунок собівартості готової продукції;
  • управління продажами і відстеження залишків товару на складі;
  • контроль виконання клієнтських замовлень.
Також, за допомогою програмного продукту, здійснюється автоматизація обліку госпдіяльності, формування проводок, внутрішнього документообігу.
IT-система розроблена на основі Business Automation Framework. Програма для автоматизації підприємства має кілька переваг. У їх числі - висока продуктивність, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і широкі функціональні можливості системи.

Управління фінансами в BAS КУП

Підсистема призначена для управління всіма грошовими коштами компанії (готівкою і безготівковими).

У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання грошових коштів, контролюється виконання платежів за заявками.

Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком по еквайрингової операціями.

У модулі передбачена можливість контролю фінансових результатів компанії, її прибутки і збитків. Облік ведеться, виходячи з напрямків діяльності підприємства. Наприклад, за асортиментом або по точках продажів.

Ці інструменти дозволяють проаналізувати ефективність компанії, оптимізувати її і розвивати бізнес в правильному напрямку.

Основні інновації рішення:

  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні картки).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Маршрути узгодження заявок.
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
  • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
  • Аналітична звітність по руху грошових коштів.

Бюджетування в BAS КУП

Комплексне управління бізнесом передбачає автоматизацію всіх бізнес-процесів, включаючи бюджетування. У програмному продукті на платформі BAS для цієї мети передбачено окремий модуль. Він дозволяє налаштовувати легко структуру бюджету, розшифровувати вихідні дані розрахунків. Для кожної бюджетної статті в модулі передбачено до 6 варіантів аналітики.

У продукті реалізовані різні засоби для автоматичного розрахунку витрат, широкі можливості налаштування бюджету.

Основні інновації рішення BAS КУП:

  • Налаштовуються види бюджетів і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.
  • Розширений фінансовий аналіз.

Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства

У BAS КУП реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей і цільових показників, включені інструменти для їх моніторингу.

Основні інновації рішення:

  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.

Регламентований облік

Продукт містить весь необхідний інструментарій для для повної автоматизації податкового та бухобліку. У ньому передбачена підготовка обов'язкових звітів (реалізований стандартний набір).

Ця підсистема дасть можливість обробляти відомості про проводки, оборотах рахунків, надлишки товару.

Основні інновації рішення BAS КУП:

  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати в BAS КУП

Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
  • робота з персональними даними співробітників;
  • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
  • організація роботи зі штатним розкладом;
  • робота з договорами підряду;
  • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
  • розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів;
  • використання показників ефективності діяльності організації і конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю;
  • розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами;
  • нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі;
  • проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
  • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
  • отримання уніфікованих звітних форм;
  • вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці;
  • формування регламентованої звітності по заробітній платі, як зведеної, так і персоніфікованої.

Основні інновації рішення:

  • Аналіз ефективності управління персоналом.
  • Розрахунок зарплати за даними вироблення співробітників.
  • Комплекс розрахунків з персоналом.
  • Гнучкі можливості відображення зарплати в фінансовому і регламентованому обліку.
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
  • Аналіз фонду оплати праці.
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
  • Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.

Управління виробництвом

Ця підсистема на порядок спрощує управління процесом виготовлення продукції. Модуль дозволяє створювати плани виробництва з обраним сценарієм, а також:
  • формувати запити на покупку матеріалів;
  • контролювати їх передачу у виробництво;
  • враховувати обсяг готових виробів.
За допомогою модуля розраховується і потреба в ресурсах (матеріальних, трудових). Ця інформація використовується при формуванні собівартості готового виробу.

Управління витратами і розрахунок собівартості

У програмі є функціонал для контролю матеріальних потоків. За допомогою модуля враховуються всі фактичні витрати підприємства, розраховуються витрати по всіх напрямах діяльності.

Підсистема управління витратами забезпечує:

  • облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі;
  • оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
  • облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
  • різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
  • розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
  • надання даних про структуру собівартості випуску;
Розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу. Даний аналіз істотно підвищує наочність і контроль обгрунтованості виконаного розрахунку собівартості.

Основні інновації BAS КУП:

  • Роздільний облік витрат за видами діяльності.
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
  • Розподіл витрат за напрямками діяльності.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
  • Покращений майстер закриття місяця.

Управління продажами в BAS КУП

Модуль дозволяє організувати «воронку продажів» і автоматизувати процес укладання угод. Реалізовано функціонал для формування прайсів, комерційних пропозицій, графіків оплати замовлень. Також передбачена можливість оцінки прогнозу продажів і ряд інших функцій.

Основні інновації рішення:

  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Вероятностная оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Підсистема полегшує роботу з клієнтами і дозволяє сформувати оптимальну стратегію співпраці з партнерами. За допомогою модуля можна вести картку клієнта, моніторити всі зроблені угоди і створювати карту лояльності.

Також є можливість порівняльного аналізу показників роботи різних менеджерів.

Основні інновації рішення:

  • Формування стратегії відносин з партнерами.
  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
  • Досьє клієнта, партнера.
  • Карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
  • Претензійна робота.
  • Моніторинг виконання угод.
  • BCG-аналіз.
  • Розширений аналіз показників роботи менеджерів.

Управління закупівлями

BAS КУП забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.

Функціонал підсистеми включає:

  • оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • реєстрацію і аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
  • підтримку різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на комісію;
  • оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
  • аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах;
  • наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
  • аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
  • підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них;
  • складання графіків поставок і графіків платежів.

Основні інновації рішення:

  • Управління закупівельною діяльністю.
  • Бізнес-процеси складних закупівель.
  • Контроль умов поставок.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ.
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.

Управління складом і запасами

Реалізована схема ордерного обліку складу. Враховуються всі операції з відвантаження, надходження або зберігання готових виробів. Складські ордера виписуються строго на основі накладних, замовлень, електронних розпоряджень або інших документів.

Також в модулі реалізовано адресне зберігання товарів. Програма дозволяє вести залишки продукції в розрізі «місць зберігання» (стелажів, полиць, осередків). Управління розкладкою товару, переміщенням продукції і її збором здійснюється системою автоматично. При розміщенні товару програма знаходить оптимальне місце згідно закладеним алгоритмам.

Модуль дозволяє проводити багатокроковому інвентаризацію продукції. Вона включає формування наказів і розпоряджень на перерахунок залишків, відображення нестач, формування звітів.

За допомогою цієї підсистеми автоматизується і процес доставки продукції. Причому враховується як внутрішнє переміщення на складах, так і відправка замовлень клієнтам.

Основні інновації рішення:

  • Складна ієрархічна структура складів.
  • Управління адресним складом.
  • Відокремлений облік по замовленнях - резервування потре.
  • Облік багатооборотної тари.
  • Управління інвентаризацією товарів.
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
  • Розрахунок прогнозованого попиту.
  • Товари на складах за термінами придатності.
  • Управління доставкою.
  • Товарний календар.


Повернення до списку