Аутсорсинг "1С:Підприємство"

Аутсорсинг "1С:Підприємство"

У багатьох компаніях є системні адміністратори, штатні фахівці. Багато укладають договори з обслуговуючими компаніями. У сфері підтримки та впровадження "1С:Підприємство" приблизно та ж ситуація, тільки набагато менше число компаній тримає фахівця з "1С:Підприємство" в штаті.

 

Кілька причин переходу на аутсорсинг "1С:Підприємство":
  • Хороші фахівці "1С:Підприємство" коштують дорого, а поганий фахівець "1С:Підприємство" через якийсь час стає «дуже потрібним» і вже не зможе справлятися з роботою, а то і зовсім в один «прекрасний день» призведе базу даних в непридатність.
  • Завдання по "1С:Підприємство" є далеко не завжди, а виникають періодично.
  • Один фахівець не може відповісти на всі питання, оскільки питання бувають дуже різнопланові і стосуються, як правило, не тільки технічної сторони питання.
Саме з цього "1С:Підприємство" аутсорсинг так популярний. Простіше заплатити 1 раз в місяць 1300 гривень, чим щомісяця платити по 10000 гривень зарплати плюс податки. У зв'язку з тим, що ринок "1С:Підприємство" аутсорсингу в Україні досить великий, постачальники подібних послуг постійно намагаються запропонувати найбільш вигідні умови. Наша компанія підтримує досить демократичні ціни на подібні послуги. Ви можете переконатися в цьому, відвідавши розділ Прайс на послуги.

Крім тих проблем, що описані вище, має місце бути ще одна проблема, яку не можна не враховувати. Це пов'язано з залежністю всієї роботи "1С:Підприємство" від однієї людини. Якщо раптом щось змінитися, і він не вийде на роботу, то, можливо, у компанії виникнуть проблеми. Особливо, якщо не велося ніякої документації.

Звичайно, це можна вирішити. Але постає питання часу і грошей. Набагато простіше заздалегідь підготуватися до такого варіанту, ніж раптом усвідомити, що за "1С:Підприємство" ніхто не відповідає. А, як відомо, чим більше в "1С:Підприємство" працюєш, тим більше від неї залежиш. Не ризикуйте. Краще заздалегідь підстрахуватися.

 www.nct.ua

info@nct.ua

26.01.2017

Повернутися до списку