Управління доставкою. Логістика. Конфігурація УНФ
27.12.2019

Управління доставкою. Логістика. Конфігурація УНФ

Управління доставкою. Логістика. Конфігурація "Управління невеликою фірмою, редакція 1.6.10.2"


У новій версії "Управління невеликою фірмою" з'явилась корисна можливість для інтернет-магазинів. Тепер користувачі зможуть просто і швидко автоматизувати процес доставки товарів клієнтам прямо в обліковій системі.
Можлива автоматизація наступних сценаріїв доставки:
  • Свій кур'єр або кур'єрська служба;
  • Доставка силами сторонніх кур'єрів;
У зв'язку з появою нової функціональності внесені зміни в документ Замовлення покупця. У замовленні з'явилася закладка Доставка, з усіма необхідними для доставки товарів параметрами.


На вкладці Доставка користувач може внести:
  • Інформацію про одержувача;
  • Обсяг і вага посилки;
  • Дату, час і спосіб доставки;
  • Розрахувати вартість доставки;
Якщо в картці товару (довідник "Номенклатура") внесена інформація про габарити, сумарний обсяг і вага замовлення можуть бути розраховані автоматично на підставі даних довідника.


Важливо відзначити, що фактичний обсяг замовлення (підсумковий) найчастіше більше ніж сума обсягів входять в посилку товарів. Це пов'язано з тим, що "Управління невеликою фірмою" не враховує особливості упаковки товарів в посилці (наприклад форму і здатність до деформації).
При необхідності користувач може відредагувати розрахункові значення обсягу і ваги товару вручну.


Програма підтримує 4 різних варіанти доставки:
  • Самовивіз;
  • Кур'єр;
  • Пункт видачі;
  • Пошта.



Обраний спосіб доставки впливає на доступність і склад полів вкладки Доставка (наприклад час доставки, адреса).
Для будь-якого способу доставки крім самовивозу, користувачеві пропонується вибрати Службу доставки. За замовчуванням задані варіанти:
  • Доставка власними силами;
  • Нова Пошта.




У довіднику "Служби доставки" користувач може самостійно налаштувати взаємодію з будь-якою службою доставки.



В елементі довідника ми зберігаємо інформацію про способи доставки і відвантаження конкретною службою, розрахунку вартості доставки і способі обліку витрат на доставку (якщо такі є).
Для служб доставки передбачені кілька варіантів обліку:
  • Безкоштовна доставка. Доставка до клієнта виконується за рахунок продавця.
  • Відшкодування вартості. Сума до оплати покупцем буде дорівнює нашій собівартості доставки.
  • Доставка з оплатою. В цьому випадку є вказівка ​​формул розрахунку окремо для вартості яку ми виставимо покупцеві і окремо для собівартості.

Для зручності настройки розрахунку вартості/собівартості реалізований конструктор формул, в якому вартість можна прив'язати до різних параметрів замовлення.

Для управління процесом передачі замовлень кур'єру в версії 1.6.10 доданий документ Маршрутний лист. Сформувати Маршрутний лист можна з журналу Маршрутні листи (розділ Продажі - Доставка).


Перед початком роботи з маршрутними листами система попросить вказати стани, при яких необхідно проводити доставку.



Тепер документ Маршрутний лист буде автоматично заповнювати усі невідвантажені замовлення, в статусі відповідно значенню Чекає відвантаження.



Користувачеві необхідно відзначити прапорцями ті замовлення, які він хоче відвантажити зараз. У списку замовлень користувач відразу зможе побачити адреси, вагу, обсяг, дату та час доставки (якщо вони задані в замовленні).
Під табличною частиною підсумовується підсумковий обсяг і вага обраних замовлень. Ця інформація дозволить менеджеру раціонально розподілити замовлення між транспортом або кур'єрами.
Для роботи з великою кількістю замовлень передбачені різні фільтри по параметрам:
  • Служба доставки;
  • Кур'єр;
  • Спосіб доставки;
  • Зона/тариф;
  • Дата доставки;
  • Склад відвантаження;
  • Вид замовлення.




При кліці на гіперпосилання з номером і датою замовлення, буде відкрито замовлення на закладці з параметрами доставки.
Після того як маршрутний лист сформований, його можна роздрукувати по команді Друк.
У друкованій формі маршрутного листа міститься вся необхідна кур'єру інформація:
  • контактні дані одержувача;
  • адреса;
  • додаткова інформація;
  • сума, яку кур'єр повинен отримати від замовника;
  • графа, для підпису клієнта при отриманні замовлення.



Далі, користувач може в один клік створити Витратні накладні для всіх зазначених у документі замовлень по кнопці Сформувати документи відвантаження.




Процес формування документів відвантаження буде відображений в підвалі документа.


Сформовані Витратні накладні можна роздрукувати відразу з маршрутного листа.




По поверненню в офіс кур'єр може швидко внести інформацію про виконання доставки по кнопці . Буде відкрита спеціальна форма обробки Формування документів доставки.
Виклик обробки доступний як з конкретного маршрутного листа, так і зі списку маршрутних листів. Форма автоматично заповнюється всіма відвантаженими, але ще не доставленими замовленнями.




В даній формі кур'єр відображає інформацію про статус доставки і оплати, редагуючи колонки Доставка.
У програмі передбачений сценарій часткової доставки, коли в замовленні є кілька товарів і при отриманні замовник відмовився від частини, забрав і заплатив тільки за частину. При установці статусу замовлення Доставлений частково, замовлення буде розшифровано до товарного складу. Статус буде потрібно встановити для кожної товарної позиції в замовленні.



Для зручності роботи з великою кількістю замовлень, в даній формі також доступні різні фільтри.
При натисканні на кнопку , для всіх замовлень буде автоматично змінено стан замовлень і сформовані документи оплати (Прибуткові касові ордери або Надходження за платіжними картками).
Інформація про стан замовлень в "Управлінні невеликою фірмою" буде оновлюватися автоматично. Таким чином менеджер завжди зможе бачити актуальну інформацію в обліковій програмі.




Компанія «ЕНСІТІ»
www.nct.ua
info@nct.ua



Повернення до списку